Alla inlägg den 5 maj 2015

Av matblogg - 5 maj 2015 08:30

Så då var man igång då. En enkel matblogg där ni kommer att kunna följa mig och min matlagning. Jag är helt enkelt intresserad av mat och gör matsedel för en vecka med tillbehör.

På vägen kommer alla vedermödor med att gör så hälsosamt och gott som jag tycker att det är möjligt. 

Jag är Gastric by pass opererad för snart tre år sedan och har haft en del krångel med maten och allt runt detta. Men för den skull ångrar jag inte min operation utan den har motiverat mig att äta mer hälsosamt och tänka på vad jag stoppar i mig och när.

Välkomna att följa den som vill. Recepten är inga konstigheter utan saker som jag tycker ser goda ut och hyfsat enkelt. Jag kommer att hänvisa till var jag hämtat receptet ifrån. I den mån jag tycker att det ser bra ut på tallriken kan det komma bilder. Jag gör egna röror och sallader som jag lägger ut vartefter de kommer med här. Kan hända att de finns med som recept vad vet jag.

jag vill att mat ska vara enkelt att göra och gott att äta. Det är vad denna blogg kommer att handla om


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards